به وب سایت شهرداری جم خوش آمدید!

آگهی مناقصه رفت و روب و فضای سبز(شهریور 96)

آگهی مناقصه رفت و روب و فضای سبز(شهریور 96)

شهرداری بشرويه در نظر دارد به اساس تصویب نامه شورای محترم اسلامی شهر انجام امور خدماتي ذیل را با رعایت آئین‌نامه معاملاتی شهرداریها و بصورت حجم کار از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای ذیصلاح واگذار نماید.

 

ردیف

شرح مناقصه

مدت اجرا

مبلغ برآورد اولیه به ریال

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به ریال

رشته مورد نیاز

نوع تضمین شرکت در مناقصه

1

انجام امور رفت و روب، جمع‌آوری زباله و پسماندهای‌خانگی

12 ماه

5 درصد مبلغ پیشنهادی

شرکت‌های دارای صلاحیت در انجام امور خدماتی، فضای سبز و تامین نیرو

1-واریز نقدی به حساب جاری0106080430003 2-ضمانتنامه بانکی

3-چک تضمین شده بانکی

2

نگهداری و انجام امور فضای سبز سطح شهر بشرویه

12 ماه

3

تامین نیروی خدماتی،راننده و تاسیسات

12 ماه

کارفرما: شهرداری بشرویه

محل تامین اعتبار: درآمدهای جاری شهرداری

تاریخ دریافت اسناد شرکت در مناقصه: از تاریخ درج آگهی لغایت 1396/06/30

تاریخ تحویل اسناد مناقصه: پایان وقت اداری روزپنجشنبه مورخ 1396/07/06   

محل تسلیم پاکات مناقصه: بشرویه- ساختمان اداری شهرداری

تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه: ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 1396/07/10

لازم به توضیح است پاکات ارزیابی،تضمین مناقصه و پیشنهاد قیمت با هم دریافت و پس از ارزیابی و تایید تضمین ارائه شده، پیشنهاد قیمت شرکتهای تایید شده بازگشایی خواهد شد.

 جهت دریافت اطلاعات لازم و اخذ مدارک شرکت در مناقصه به دبیرخانه شهرداری مراجعه نمایند.

برای دریافت اینترنتی، موراد زیر را کلیک کنید.

اسناد رفت و روب

اسناد فضای سبز

 

 

     روابط عمومي شهرداري بشرويه