آگهی مناقصه رفت و روب و فضای سبز(شهریور 96)
شهرداری بشرويه در نظر دارد به اساس تصویب نامه شورای محترم اسلامی شهر انجام امور خدماتي ذیل را با رعایت آئیننامه معاملاتی شهرداریها و بصورت حجم کار از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای ذیصلاح واگذار نماید.
ردیف |
شرح مناقصه |
مدت اجرا |
مبلغ برآورد اولیه به ریال |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به ریال |
رشته مورد نیاز |
نوع تضمین شرکت در مناقصه |
1 |
انجام امور رفت و روب، جمعآوری زباله و پسماندهایخانگی |
12 ماه |
– |
5 درصد مبلغ پیشنهادی |
شرکتهای دارای صلاحیت در انجام امور خدماتی، فضای سبز و تامین نیرو |
1-واریز نقدی به حساب جاری0106080430003 2-ضمانتنامه بانکی 3-چک تضمین شده بانکی |
2 |
نگهداری و انجام امور فضای سبز سطح شهر بشرویه |
12 ماه |
– |
|||
3 |
تامین نیروی خدماتی،راننده و تاسیسات |
12 ماه |
– |
کارفرما: شهرداری بشرویه
محل تامین اعتبار: درآمدهای جاری شهرداری
تاریخ دریافت اسناد شرکت در مناقصه: از تاریخ درج آگهی لغایت 1396/06/30
تاریخ تحویل اسناد مناقصه: پایان وقت اداری روزپنجشنبه مورخ 1396/07/06
محل تسلیم پاکات مناقصه: بشرویه- ساختمان اداری شهرداری
تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه: ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 1396/07/10
لازم به توضیح است پاکات ارزیابی،تضمین مناقصه و پیشنهاد قیمت با هم دریافت و پس از ارزیابی و تایید تضمین ارائه شده، پیشنهاد قیمت شرکتهای تایید شده بازگشایی خواهد شد.
جهت دریافت اطلاعات لازم و اخذ مدارک شرکت در مناقصه به دبیرخانه شهرداری مراجعه نمایند.
برای دریافت اینترنتی، موراد زیر را کلیک کنید.
روابط عمومي شهرداري بشرويه